Saturday, September 25, 2010

ラジオの時間

こんにちは、みなさん。

きのうラジオの時間をみました。そして、はじめてすしをたべました。すごいでした。

For those of you who can't read this (or are too lazy to translate it), it says that I saw Welcome Back, Mr. McDonald and that I ate sushi for the first time yesterday. It was quite the experience. The movie was SO funny, and it was great being able to try sushi (I'll definitely have to try it again some time). One thing I didn't realize, though, was that Ken Watanabe (he played Saito in Inception) also made an appearance as the truck driver. My favorite part of the movie was Makoto Tatsumi without a doubt. Now I want to try making all the sound effects he did...

ラジオの時間をみってください。ほんとうにおかしなです。

じゃあ、またね

2 comments:

  1. わたしもsound effect のテクニックがだいすきです。はじめてすしをたべましたね? どうでしたか?(how was it?)

    ReplyDelete
  2. すしはおいしいです。 I'm looking forward to the sushi crawl so I can try different kinds of すし

    ReplyDelete