Monday, November 15, 2010

すごいですね

I really can't explain the name of this post, I just needed to call it something =P

とにかく、ぼくのしゅうまつはおもしろくありませんでした。金曜日『Friday』、ろくじまでじゅぎょうがありました。そして、にほんのクラブのミーティング『Japan Club meeting』がありました。じゅうじごろぼくのにいさんをあいました。そして、ともだちのへやにいきました。ごぜんさんじごろねました。土曜日『Saturday』、じゅうにじごろおきました。フートバルゲムにいきませんでした。とてもざんねんでした。とてもいいゲムです。土曜日のばん、学生かいかんでともだちをあいました。それから、りゅうにかえりました。スーパースマシュブロズ『Super Smash Bros』をしました。そして、いちじごろブレイブルー『Blazblue』をしました。さんじにねました。今日じゅうにじじゅっぷんにおきました。じゅうにじじゅうごふんからごじまでにほんのクラブのミーティングがありました。いま、ろくじよんじゅっぷんです。そして、ぼくはたくさんしゅくだいがあります。とてもかなしいです。T_T

4 comments:

  1. ゴメズさんのブログは たいへんなブログです。 大きいwordsが あります。 そして Spacesが ありません。 でも、 おもしろかったです。スーパースマシュブロズは いいゲームです。 だれが ゴメズさんのCharacterですか? よく あそびますか? ぼくは いつも あそびます! そして、 Blazblueって なんですか?フトボルゲームは いいゲーム。ゴメズさんは いきませんから かなしいです。 そして、 たくさんミーチイングが ありました!どしてですか?(Why so many meetings?) 

    ReplyDelete
  2. ぼくのcharactersはマルス「Marth」とピカチュですよ。
    ブレイブルーはファイティング「fighting」のゲームですよ。
    And I had so many meetings because we had to practice for Asian Allure, which was 金曜日と土曜日。

    ReplyDelete
  3. トマセンと アヤラといっしょに フリスビをしました。とてめ たのしかったです。 ゴメズさんといっしょに フリスビをします。 
    フルツバスケトは とてもよかったです。 よんで下さい!
    This is my response to something you wrote on my blog. It's probably easier to just write on the other person's blog. lol

    ReplyDelete
  4. I would write in Japanese but my computer seems to be rejecting it... So anyway, Marth and Pikachu are both good characters. My favorite is Peach. She's a beast. I also like Jigglypuff and Zelda. I could wipe the floor with anyone with these 3 characters. We have to battle to the death! haha Blazblue seems fun, I'll have to play you when we get back from break. I am really upset that I missed Asian Allure. What council or group are you in that did the Asian allure thing? and was it fun?

    ReplyDelete