Sunday, September 11, 2011

BBQ

こんにちは!
昨日の昼BBQに行って、楽しいでした。BBQはお母さんの息子の家にありました。名前は「なおき」です(すみません、かんじがわからない)。そして、アメリカ人の友達(Michaelさん)も行きました。たくさんおいしい食べ物がありました。たとえば、ぶたにくや舌ややさいがありました。貝もあったけど、ぼくはたべませんでした。Michaelさんの誕生日だったから、皆はひやざけを飲みました。

ひるごはんの後で、皆ゆっくりしました。小さいプールがあったから、子供となおきさんは入りました。ぼくはみずぎがなかったから、足を入りました。Wave Boardもあって、男の人はのりました。のるのはちょっとむずかしいけど、とてもたのしいです!なおきさんがちょっとよっぱらっているけど、一番上手でした。つかれっている時家に入って、こわいばんぐみを見たけど、あまりこわくなかったと思いました。四時半ぐらい家に帰って、つかれっていました。
しらない人、これがWave Boardです。
For those who don't know, this is a Wave Board

Hello!
Yesterday afternoon, I went to a barbeque and it was lots of fun. The barbeque was at my host mom's son's house. His name is Naoki (sorry I don't know what the kanji is). Also, my American friend (Michael) came. There was lots of tasty food, such as pork, tongue, and vegetables. They also had oysters, but I didn't eat any. Since it was Michael's birthday, everyone drank some sparkling sake.

After lunch, everyone relaxed. There was a small pool so the kids and Naoki jumped in. I didn't have a swimsuit, so I just put my legs in. Naoki also had a Wave Board so all the guys tried that. Riding it was difficult, but a lot of fun! Naoki was a little drunk, but he was still the best at riding it. When we got tired of that we went inside and watched a scary TV show, although I didn't think it was very scary. Around 4:30, I went back home very tired.

1 comment:

  1. いいなあああ!!!私も日本にいる時bbqに行ったことあるよ。いろいろなやさいや肉があったから、アメリカ敵なbbqよりおいしいと思う!

    元気??日本は楽しいでしょうね!きょうかいを見つけるのは大丈夫?
    質問や問題があったら、聞いてください!

    エミリーより

    ReplyDelete